nu ska jag köpa en riktig dunderhäst..

Tiden går och jag har fortfarande inte skaffat jobb.. men jag fick nåt ryck här om dagen, satt inne på arbetsförmedlingens hemsida och sökte och sökte. tror jag kom upp i 17 jobb. mestadels telefonförsäljare. skit kul, men jag gör nästan vad som helst för lite tillskott på mitt konto just nu.

Annars är jag mest ute och flänger för de sista slantarna jag har, men det gäller att passa på när man har "lov" ;)
men jag har turen på min sida, jag är inte ensam om att ha lov...
jag och madde far till Falun ikväll med min älskade sjuförti där vi ska hälsa på jonas. gå på bio ska vi göra oxå, se den efterlängtade filmen "män som hatar kvinnor". jag har hört att det ska vara en riktig stänkare!

förresten jag har levt på grönsaker, rotfrukter och frukter, EN HEL VECKA! nånslags detox. Ni som känner mig borde vara stolta, ingen kan väl ha gått miste om hur mycket jag älskar mat..

nåja, nu ska jag leta mig ut i snöyran och kuta en sväng! heja!






Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja, snart kommer ni:) Laddad jag, kanske hänger med på bandy om jag hinner...

2009-02-26 @ 11:23:13
Postat av: Ernst Kirchsteiger

du ska ju inte säga något om att uppdatera blogg asså! :P hur ere med dig då pälskling

2009-03-01 @ 04:16:30
URL: http://emiljosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0