ehe

jaaadu, här händer det inte mycket.

jag är tillbaka i sverige, har vart det i ca 3 månader nu. utan jobb och utan pengar. verkligen skitbra!
och apropå sverige så är jag inte längre en hamster, har nu blivit ett marsvin... (alex humor)

och apropå sverige igen så är det vinter här, har vart flera dagars underbart-vinter-väder nu, börjar lite smått få abstinens efter snowboardåkning..... men jag och alex har tummat på att vi snart ska fara till deras stuga i funäsdalen :)

nu ska jag ge mig ut på en löprunda, beach 2011 here i come!
det ska börjas i tid säger jag er mina vänner!

so long.. chop chop

Kommentarer
Postat av: erica

chop chop :D

2009-02-27 @ 05:54:51
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0