NYC

times squere


Idag har vi besökt New York city, vilken stad. Really huuuuge!
Lite större än Edsbyn kan man säga..
Det blev en sightseeing runt hela staden i buss, ground zero, nyhetsgudinnan, rockefeller, empire state building, och times square.
Jag hann oxå med att träffa min kära vän Lisa :) det var ett tag sen nu, så det var riktigt kul :) blev lite starre och virrade runt där runt times square..

new york
New York view

9 svenskar och en blatte

turistas
Turistas

Imorgon bär det av till familjen i Colorado, det ska bli spännande att träffa dom. och samtidigt väldigt tråkigt att åka ifrån det sköna "arlanda gänget" som man precis lärt känna. Jag kommer sakna att skratta hela dagarna kan jag lova, men vi ska ju ha reunion nåt tag framöver, så då har man något att se framemot iallafall!

Dagens östskötsa kommentar;
Emil - "Nån som ska med ut och feisa ällä"

godnatt

Kommentarer
Postat av: Joel

Grymt med USA dog! Skriv på!

2008-10-24 @ 15:42:25
Postat av: ina

skön pekbild

2008-10-25 @ 06:18:37
URL: http://inaaway.blogspot.com
Postat av: dubbel mamma ;D

helt störd vad man saknar Arlanda gänget!

men som sagt alla brudar var varmt välkomna hit :D haha källaren är ju min :D haha skulle hälsa till dig föresten från mina mammor :D haha

2008-10-25 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0