Evergreen

Japp då var man framme vid slut destinationen, Evergreen i Colorado. Familjen verkar vara helt okej och det känns som att jag kommer trivas bra här..
Träffade tre andra AuPairer nyss som varit här 1-3 månader, det kändes skönt. Så nu har jag nån att hänga och gymma med. yeej!

Det var riktigt tråååkigt att lämna arlanda gänget, när man väl lärt känna varandra.. men jag ser framemot våran reunion, som troligtvis måste bli på skype eftersom alla är utspridda i hela USA.

Ja de var väl lite vad som händer just nu. nöjd Emil? du hänger löst!

PUSS. jag saknar alla där hemma!!!

Kommentarer
Postat av: emil

nae du hänger löst

2008-10-26 @ 17:47:17
URL: http://hotmale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0