"du hänger löst"

ja, då har det gått en vecka sen jag kom till USA.. och jag har redan hunnit med att jobba två dagar.
riktigt soft faktiskt, skjutsar Aden och Tanner till skolan 8.30, Nathan åker buss, sen hämtar jag Aden och Tanner runt 15.00 och jobbar fram till 18.00.. inte jobbigt alls! Än sålänge har barnen varit snälla på mig, tur är väl det...på dagarna när jag är ledig har jag hängt med Tess, Bennie och Sarah :)

Igår for jag, Tess, Bennie, Sarah, Helena och Marc, Helenas hostdad, till Haunted house, det var riktigt läskigt, jag tror jag skrek mest hela tiden, bakom varje hörn stod de nån äcklig människa som hoppade fram och skrämde.. det värsta var nog i slutet där vi blev jagade av en kille med motorsåg. fyyy va rädd jag var!! usch. efteråt blev det drive thru på donken, 3 tjejer delade på 8 cheeseburgers, Bennie åt säkert 5 st, sakta men säkert.. hon hade sovit förlänge så hon skrattade konstant, i pjomise you to not laugh. jomenvisst!

Imorgon blir det nog en trip till colorado mills för att leta en halloween kostym, för på fredag blir det halloween party nånstans :) skoj! Det är ju lite större här än hemma, en del hus är ju helt galna, massa spöken och skit utanför..

Efter jag lämnat kidsen på skolan imorse så gick jag en promenad runt keystone lane, jag gick där i min egna lilla värd och slänger blicken åt vänster... där står en hel flock med rådjur, gissa om jag höll på skita ner mig. galet. överallt är det älgar och rådjur. en vacker dag kommer jag nog krocka med dom, apropå det så hittar jag nästan sjukt bra här redan, efter att bara ha kört i två dagar. HIttade till Tess på första försöket igår :)

Här bor jag, det är bara komma och hälsa på om du vill :)

so long. Ciao!

Kommentarer
Postat av: bengtlisa

I'll totally be there. Ditt schema ar lyx.

2008-10-29 @ 03:37:52
Postat av: C

JA KOMSI! totally i want it

2008-10-29 @ 05:16:34
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/
Postat av: Jonas

oj, va fint

2008-10-29 @ 12:54:59
Postat av: Lisa

i totally want you to uppdatera.

2008-11-04 @ 04:26:18
URL: http://bengtlisa.blogspot.com
Postat av: emil

oasis !!!! vi ska gå på de !!!

2008-11-04 @ 15:59:22
URL: http://emiljosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0