It rocks!

Oh my God, det har snart gått en vecka till. Jag hinner inte med..
I tisdags hade jag möte med min LCC, Diane Purdy, hon talade om för mig att man fick böta om man inte använder bilbältei det här landet..nähe, är de verkligen så? haha!

Idag är jag ledig för kidsen är hos sin mor, så sköönt! Så Tess ska följa med mig till social security office och fixa mig ett social security number så jag kan ta amerikanskt körkort.. Jag har lovat att följa med Sarah på gymmet ikväll, den här gången ska jag inte banga. jag måste komma igång nu :) här ute vågar man ju inte vistas. älgar, rådjur och moutain lions springer ju omkring här...huuuvva

Nu måste leta en skivare och äta frukost!

ciaaaaaaao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0