fucked up

jahapp, det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig...
Jag har flyttat ifrån familjen, det blev massa strul hit och dit, så jag bestämde mig för att packa mina grejer och dra... kanske inte den bästa utvägen, men just då kändes det som det. och nu är jag glad att jag gjorde det. Tess och Bennie mina gofisar kom och plockade upp mig och jag spenderade natten hemma hos Tess. som förövrigt har en grym familj, om man ändå kunde hitta en sån..
Jag, Diane och Brad träffades på Wendys och vi fick berätta vad som gått snett osv, sen skriva på papper att jag slutar som AuPair i den familjen.
Så nu sitter jag här hemma hos Diane Purdy, min Lcc... som bor mitt ute i skogen. Rådjuren står nästintil och slickar på fönstrena.

På onsdag, om jag är kvar vill säga, ska jag hänga med Johan och hans roommate till keystone och shreda ;)
lite kul måste man få ha även om allt bara är fucked up just nu!
Men moster Anna ber för mig, så jag hoppas det kan vara till någon hjälp :P

Jag saknar alla er där hemma, och TACK Tess och Bennie för att ni hjälper mig, that means a LOT to me! För jag vill verkligen stanna här, jag gillar colorado.. speciellt nu när man kan snowboarda! :)


chop chop ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

NEE, Camilla så du har flytt från den ensamstående gubben :P Haha..Jag hoppas allt är bra med dig iallafall? Vad var det som hände då? Saknar arlandagänget :)

2008-11-11 @ 02:13:11
URL: http://sofiiiee.blogg.se/
Postat av: erica

usch , det verkar helt sjukt . hoppas du hittar en bra familj :D har alla fått " chop chop mani " ? :P hehe , hoppas du har det bra iaf :)

2008-11-11 @ 17:09:42
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Linda

Men du.. detta trodde jag inte. Hoppas allt ar bra med dig och att allt ordnar sig. Tur att du har vanner som hjalper!:)

Ta hand om dig Hamstern.. sa ses vi:P

2008-11-13 @ 15:15:54
URL: http://liindaamaariiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0